onsdag 7. september 2011

Litt fra huset`s innside.

Bilder ligger i 
Fotoalbum


I dag har vi planer om å male spisestuen, få bort preget av badstu :) hehehe. Må gå over først med kvistlakk, det blir litt av en jobb.
Skjønner..... :P

Bildene i fotoalbumet er fra dagene før vi flyttet inn, no har vi gitt kameraet fri pga utrolig mye pappkartonger og sekker rundt om, bilder kommer etterhvert når vi begynner å finne plass til krims og krams :D hahaha.
En stille og rolig morgen har det vært, med frokost-tv, god kaffe, kroe seg godt opp i sofaen og høre regnet dundre, (og da mener jeg akkurat det), ute. 
No har det sluttet og regne, og jaggu titter ikke sola frem og hilser på, en sprekk i skylaget :D 
Vi elsker sola, men værgudene har visst ikke forstått det, ikke bortskjemt på sol i år heller, men for et deilig liv. Det positive er at jeg har en utrolig flott mann som gjør det han kan for at jeg skal ha det godt, Love you Truls. Vi har ei perle av et sted å bo, vår lille hund, med sine rampestreker, innimellom,men for det meste godheten selv :) Jeg er så takknemlig for livet jeg har fått, klager ikke, så veldig mye :P
Nei, da må jeg se å begynne å virke. 
Goe dagen til alle som titter innom.


P.S. Huske navnerullingen til eiendommen her, kan lese om det i første innlegget. Ny side til dette kommer......


Skal gidde å prøve å skrive notater til bildene i fotoalbumet, kos dere, å det er alltid koselig med en hilsen eller kommentar fra dokke som besøker bloggen min.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg